1 | Wybierz markę
2 | Wybierz model
3 | Wybierz wersję
4 | Wybierz typ

Zwroty i wymiany

14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z przepisami dotyczącymi sprzedaży międzypaństwowej w UE masz prawo anulować i zwrócić swoje zamówienie w ciągu 14 dni, z dowolnego powodu i bez uzasadnienia. Nazywane jest to również „czasem na przemyślenie”.

Odstąpienie nastąpi po otrzymaniu produktu. Jeśli kupiłeś wiele przedmiotów naraz, termin rozpocznie się po otrzymaniu ostatniego przedmiotu.

Należy odesłać towar w ciągu 14 dni od rozpoczęcia procedury zwrotu. Klient otrzyma wtedy całkowitą kwotę, w tym koszty wysyłki. Nie zwracamy kosztów zwrotu towarów od klienta do sklepu. Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, musisz zwrócić towar wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz - o ile jest to możliwe - w oryginalnym stanie i opakowaniu. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania odwołania, pod warunkiem, że zwrócony towar został przyjęty w dobrym stanie.

Jeśli mimo to korzystałeś z towarów, postanowiłeś je zaakceptować, a towarów nie można zwrócić zgodnie z powyższymi wytycznymi dotyczącymi „prawa do zwrotu”.

Uwaga: 14-dniowy termin zwrotu nie ma wpływu na 2-letnią gwarancję produktów.

Jak działa proces zwrotu?

Po otrzymaniu produktu obowiązuje 14-dniowy okres odstąpienia od umowy.

Nie zwracamy koszty zwrotu towarów, z wyjątkiem sytuacji, gdy dostawa była nieprawidłowa lub paczka była uszkodzona.

  1. Skontaktuj się z obsługą klienta. Przetworzymy Twoją prośbę i prześlemy Ci dodatkowy formularz, który należy wypełnić, uwzględniając numer zgłoszenia.
  2. Wypełnij formularz w ciągu 14 dni od otrzymania. Wskaż, które rozwiązanie Cię satysfakcjonuje.
  3. Masz czas 14 dni po wysłaniu zgłoszenia na przywrócenie produktu do oryginalnego stanu z opakowaniem.
  4. Gdy zwrot jest spowodowany błędem z naszej strony, otrzymasz list przewozowy w wiadomości e-mail. Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy, jesteś odpowiedzialny za odesłanie towaru do nas.
  5. Proszę podać numer zgłoszenia na pudełku lub etykiecie.

Gdy paczka znajdzie się w naszym magazynie, prześlemy Ci potwierdzenie w wiadomości e-mail.

Mój produkt został dostarczony uszkodzony

Jest mało prawdopodobne, aby produkty uległy uszkodzeniu podczas transportu ze względu na solidne i trwałe opakowanie, chociaż jest to możliwe.

Jeśli okaże się, że produkty zostały uszkodzone podczas transportu, należy skontaktować się z obsługą klienta w ciągu 48 godzin od dostawy. Proszę podać numer zamówienia lub numer faktury.

Zaplanujemy termin odbioru uszkodzonych produktów. Po dostarczeniu produktów do nas dokonamy kontroli. Po potwierdzeniu roszczenia zwrócimy Ci płatność lub zorganizujemy wysyłkę zamiennika.

Mój produkt jest niekompletny lub nieprawidłowy

Jeśli wysłaliśmy Ci niewłaściwe produkty, tj. zamówiony numer produktu nie zgadza się z numerem produktu, który otrzymałeś, zorganizujemy odbiór towaru i zastąpimy go właściwym produktem bez żadnych opłat. W ramach przeprosin zaoferujemy również BEZPŁATNĄ wysyłkę (pod ten sam adres dostawy) przy następnym zamówieniu.

Skontaktuj się z obsługą klienta w ciągu pięciu dni od dostawy. Proszę podać numer zamówienia lub numer faktury.